اموزش کلش اف کلن

اموزش کلش اف کلن متن سر در کلن اموزش بلو استکس و سایر موارد

اموزش کلش اف کلن

اموزش کلش اف کلن متن سر در کلن اموزش بلو استکس و سایر موارد

بهترین سایت کلش اف کلن

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
۰۷
تیر ۹۴

با سلام خدمت کاربران عزیز سایت

هر گونه سوالی که در مورد بازی کلش اف کلنز دارید در قسمت نظرات این پست بنویسید تا پاسخ داده شود

نظر در مورد باقی پست ها یادتون نره موفق باشین

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۰۷
پوریا زندی

نظرات  (۱۵)

۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۰۴ حسین مصطفایی
سلام 
بنده میخوام جیمیلی که به اکانتم متصل شده رو با بک جیمیل دیگه عوض کنم
روش های زیادی برای ارسال پیام به سوپرسل رو توی ابنترنت امتحان کردم و برای کلش درخواستانامه رو فرستادم ولی جوابی دریافت نکردم.
روشی که به ذهن خودم رسید این بود که جیمیل خودمو کاملا حذف کنم (بطور کامل از گوگل ) و بعد با جیمیل جدید متصل بشم ولی این سوالو از شما دارم که اگر این کار و بکنم میتونم با جیمیل جدید متصل بشم یا خیر 
ممنون از راهنماییتون 😊
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۲ بنده اخلاص
مدت زیادیه که بازی می کنم. ولی تا به حال سایت و یا وبلاگی رو ندیدم که آموزش کلش بده
جاااالب بود
پاسخ:
ممنون
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۰ ضد صهیونیسم
سلام داداش
خوبی ممنونم که به وبم سر زدی
من زیاد اهل بازی نیستم ...
وب خوبی داری
۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۰ هامین سپهری
سلام

از این که از سایت ما دیدن کردید سپاس گذارم
پاسخ:
سلام وبتون خیلی خوب بود
ممنون که شما هم سر زدین
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۰ پوریا وفائی نیا
وب عالی داری من برای اولین بار کلش اف کلنز رو نصب کردم ولی ارور داد:(پاک کن و از گوگل پلی بگیر و نصب کن) ولی نشد
پاسخ:
خخخ

موفق باشید

پاسخ:
سلام 
ممنون
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۱ mahjobeh modanloo
  کلش اف کلنز
چی هست؟
پاسخ:
سلام یک نوع بازی استراتیژیکی و انلاین میباید 
خیلی ممنون که اومدی وبم
وبت هم جالبه ولی من این بازیو بازی نمیکنم واهلشم نیستم
پاسخ:
سلام خواهش
ممنون پیشنهاد میکنم که حتما بازی کنید
۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۸ fatemeh S.NAKHAEI
کلشو روی لب تاب میشه نصب کرد
پاسخ:
سلام بله میشه نصبش کرد
ممنون که به وبلاگ بنده سر زدید.
وبلاگ خوبی دارید فقط من اهل این بازی نیستم :/
پاسخ:
سلام ممنون که سر زدید پیشنهاد میدم حتما بازی کنید خیلی جالبه
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۲ رضا خسروی
تبلیغات متنی، 15000تومان
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۹ پاپ موزیک
سلام
ممنون از اینکه به ما سر زدید و با نظرات خوبتون امید و امیدواری رو در ما زنده کردید.
شما هم وبلاگ خوبی دارین، موضوع خوبی رو انتخاب کردین. (موضوع تخصصی)
برای رشد و پیشرفت این وبلاگ بهتره از مطالب کاملا اختصاصی و تخصصی استفاده کنید، مطالبی که کپی نباشند و سعی کنید به طور مرتب وبلاگتون رو آپدیت کنید.
موفق باشد.

پاسخ:
سلام خیلی ممنون از کمکتون حتما استفاده میشود بازهم ممنون
سلام داداش از مطالب بروز و زیبای سایتت واقعا  لذت بردم دمت گرم
تبادل پایتم داش
پاسخ:
لطف داری داداش
با افتخار لینک شدی
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۳ سید مجتبی خوش نظر
لینک شدید لینک کنید ! آدرس http://perfect-learning.blog.ir/
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۳ سید مجتبی خوش نظر
عنوان پیوند : کامل ترین آموزش

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی