اموزش کلش اف کلن

اموزش کلش اف کلن متن سر در کلن اموزش بلو استکس و سایر موارد

اموزش کلش اف کلن

اموزش کلش اف کلن متن سر در کلن اموزش بلو استکس و سایر موارد

بهترین سایت کلش اف کلن

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
۰۷
تیر ۹۴



اموزش کامل ساین این در پست های بعدی قرار داده میشود


نظرات  (۳)

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۵ در مسلخ عشق
نصب کامل نکردم وسط نصب ارور میده و نصب قطع میشه...
پاسخ:
تا نصفش رفته؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۷ در مسلخ عشق
نه اینم دانلود میکنم ببینم نصب میشه یا نه

پاسخ:
دانلود کنید اگه نشد خبر بدین 

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۱ در مسلخ عشق
سلام؛ ممنون از حضورتون و دعوتتون
یک سوال داشتم؛ بلواستکس من در حین نصب شدن اروری میده به این مضمون که شما نیاز به 2لذ فضای خالی دارید در صورتی که من 11 گیگ خالی دارم اما باز جواب نمیده.و نصب متوقف میشه.
خوشحال میشم اگر راهکاری دارید بگید تا بلد بشیم.
پاسخ:
سلام همون نسخه از بلو استکس رو که من گفتم دانلود  کردین>

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی